středa 4. února 2009

Rodino, jsem zpátky! Zdravá a živá!

Je to už víc než měsíc, co jsem zmizela z těchto stránek, a tak je už asi na čase zase vás informovat o svém počínání v Indonésii. Bylo toho opravdu hodně a bylo to vážně skvělé!
28. prosince jsem se vypravila na asi třicetihodinovou cestu autobusem skoro přes celou Jávu až do hlavního města Bali, Denpasaru. Na Bali jsem přes dva týdny střídavě polehávala (hrozné horko!) a cestovala s kamarádem Honzou na jeho Vespě (je to zlatíčko…oba:-). Ze začátku jsem plánovala i několikadenní pobyt na vedlejším ostrově Lombok. Nakonec se ale nenašla dobrá duše, která by tam se mnou chtěla zajet, takže panenskou přírodu Lomboku si nechám na jindy…
Krásy Bali jsem pak vystřídala za krásy Jávy. Dva dny jsem strávila v mlze v okolí sopky Bromo na Východní Jávě. Pak jsem na necelé tři dny navštívila město Malang, pořád ještě na Východní Jávě. Z Malangu ale žádné fotky nejsou, takže jako bych tam ani nebyla:-) (tedy pro vás, snad ne pro své hostitele) No a z Malangu už jsem pospíchala navštívit darmasisvácké kamarádky do Jogji…to už vám snad něco říká…už jsem tam jednou byla. Původní plán zůstat tři dny se ovšem poněkud změnil a já zůstala dva týdny. Byly to ale dva týdny, které stály za to! Trochu smutná z návratu jsem přijela zpátky do Bandungu v neděli 1. února.
Fotografií je opravdu hodně a na picase se budou objevovat průběžně, stejně jako články. Tentokrát ale nečekejte žádné detaily, hodně jsem toho za tu dobu zapomněla….stejně vás to určitě nebavilo číst.

Žádné komentáře: