čtvrtek 5. února 2009

Jak se najíst zadarmo


Jakožto zahraniční studentka v Indonésii už jsem měla několik příležitostí, jak se najíst zdarma. Například na dvou svatbách v Bandungu, na různých akcích pořádaných školou a podobně. Na Bali je takových šancí víc. Upacary (hinduistické náboženské oslavy) se totiž konají každou chvíli a stačí o nějaké vědět a vetřít se na ni. No, vetřít se asi bylo silné slovo, ale tak jsem si tak trochu připadala, když jsme na jednu upacaru kousek od Honzova kostu dorazili. Už nevím, kdo poslal smsku, že se na onom místě nějaká koná…no tak jsme přišli (já se teda ve svém sarongu pohybovala opravdu velice pomalu…asi jsem ještě nepřišla na správný trik) a byli taky náležitě pohoštěni… čajíček, zákusky, večeře (i když to co jsem si dala na talíř, asi nebyla nejlepší volba), tanečky.
Pro vás jsem naštěstí nefotila to jídlo, ale taneční představení, tak na to mrkněte. V noci ale neumím já nebo můj foťák moc dobře fotit, takže fotky nejsou nějak ostré.

Žádné komentáře: