sobota 17. března 2012

Jsem zpět!

Jsem zpátky, tedy míněno na blogu.
Ne, neslehla se po mě na tři čtvrtě roku zem, i když jevit se to tak může. Jen jsem od poslední zprávy na blogu strávila s přestávkami téměř pět měsíců mimo Jogju a ve zbytku času (a že ho bylo) jednoduše nebyl na psaní čas nebo nálada…no spíš to druhé.
Tímto se chci omluvit za výpadek, který nastal, a který nejspíš taky způsobí, že následující články asi nebudou úplně podle mých představ. Od některých cest a zážitků totiž uběhlo už hodně času a hlava děravá si nepamatuje všechno…a deníček si nevedu (asi začnu). Tak jsem sama zvědavá, co vám to tu předám za informace.
V následujících článcích vás budou čekat místa, která jsem samozřejmě zachytila na fotografiích. Ty můžete už delší dobu vidět na picase…jen k nim bohužel pořád chybí ten text. Pouštím se do toho!

Žádné komentáře: