sobota 13. června 2009

Festival Kesenian Yogyakarta


Že je město Yogyakarta (Jogjakarta nebo taky jen Yogya či Jogja) kulturním centrem Jávy, potvrzuje i festival zaměřený na místní tradice. Během několika červnových dní (6.-11.6.) bylo možné v yogyakartském kulturním centru (Taman Budaya Yogyakarta) od deseti hodin dopoledne do deseti večer ochutnat tradiční pokrmy, koupit si něco na sebe či do bytu v jednom z mnoha stánků a večer shlédnout tradiční i moderní taneční, divadelní či hudební performance souborů z Yogyi a okolí. Já jsem FKY kromě prvního dne, kdy jsem do Jogji přijela, navštívila každý večer. Rozhodně to stálo za to. A to i přesto, že se mi právě tam, poprvé za celou dobu v Indonésii, podařilo spadnout do kanálu. Naštěstí ne hlubokého a bez vody. Obrázek na noze mě ale bude ještě nějaký pátek zdobit.

Žádné komentáře: