sobota 20. prosince 2008

Vánoce a Bali už jsou za dveřmi!

Tak milí přátelé, už je to tu. Tedy vánoce a s nimi i moje cestování! Tím bych vám ráda naznačila, že nějakou neurčitou dobu nebudu nic psát a místo toho si budu užívat strašného horka, vlhka a moře. Asi v úterý přijedou čeští kamarádi, kteří studují v Padangu na Sumatře. Proveselíme se Štedrým dnem a uděláme snad i nějaký výlet. Já pak 28. prosince odjíždím na delší dobu na ostrov Bali trošku se opálit, abych byla pro Indonésany ošklivá a už na mě neřvali "Hello mistr". Ještě nevím, jak dlouho tam to horko vydržím, snad tak dva tři týdny. V té době bych ráda zajela i na sousední ostrov Lombok, kde je sopka v sopce Gunung Rinjani a samozřejmě taky nádherné pláže. Po cestě zpátky do Bandungu bych ještě ráda udělala zastávku na sopce Bromo na Východní Jávě, v Solu, Jogjakartě a třeba i jinde. Pak vás ale zahltím historkama a fotkama z cestování, takže vydržte. Držte palce, ať všechno probíhá v pořádku...i když v Indonésii nikdy nevíte:-)SMSky neposílejte, přečte si je možná jen někdo, kdo tomu stejně nebude rozumnět. Na maily ale podle možností odpovím ráda.
Těm, kteří se zajímají o můj studijní prospěch, bych ráda sdělila, že mě snad ze školy nevyhodí:-) Tento týden probíhal ve znamení zkoušek, které snad dopadly dobře.
Všem přeju krásné Vánoce a šťastný Nový rok! Pěkně si to užijte!

2 komentáře:

mamiko řekl(a)...

Přeji Vám všem krásné Vánoce v teplu. Brzo se nám všichni ozvěte.

Katka Kulhánková řekl(a)...

Děkuju za přání! Doufám, že se Honzovi a ostatním v Bandungu líbilo...uvidíte ve fotogalerii. Teď jsou na cestě do Jogji. Pěkného Silvestra!